Bewertungen von Cafetaria Effe Om Oud-Beijerland

Neue Beurteilungen

5.0
Burgunda
27 Mai 2026
Peter den Hartigh
25 Mai 2026
E. Pijl
24 Mai 2026

Altijd heerlijke patat en ruime en lekkere keuze aan snacks en maaltijden, voor een betaalbare prijs. Personeel altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Haal hier al jaren met veel smaak onze patat en snacks.

Wim Dalmeijer
3 Mai 2026

Bestelling was keurig op tijd klaar en als vanouds super lekker. Hele fijne mensen.

Joep
3 April 2026

Zoals altijd was het weer heerlijk!

Wout
24 MĂ€rz 2026

Het was weer lekker zoals altijd. Precies op de afgesproken tijd klaar. Helaas was de bestelde gewone hamburger een "speciaal" geworden

barry schipper
23 MĂ€rz 2026

Prima kwaliteit snacks. voldoende patat en vriendelijk personeel. Aanrader!!

Michel
11 MĂ€rz 2026

Goede service zoals altijd!

Ron
25 Februar 2026

Was weer lekker zoals altijd .